Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

shan schreef:Staat er veel klaver?

heaven schreef:wat ik dan wel weer vreemd vind is dat de wei zo goed als kaal is..
dus maaien heeft geen zin.....
maar alles wat ze zeggen komt wel overeen...

aerdenhout1 schreef:Raar zeg! Je zou bijna denken dat ze iets te eten hebben gekregen van mensen die langs de wei lopen. Gaat het met de paarden die nu binnen staan al beter? Ik ben wel heel nieuwschierig wat hier nu de oorzaak van is.

heaven schreef:aerdenhout1 schreef:Raar zeg! Je zou bijna denken dat ze iets te eten hebben gekregen van mensen die langs de wei lopen. Gaat het met de paarden die nu binnen staan al beter? Ik ben wel heel nieuwschierig wat hier nu de oorzaak van is.
zie de link.....hierboven.
die komt bijna overeen met wat wij hebben..
we waren ook bang dat er iemand ze iets gevoerd hadden.....
wel vreemd is dat de haflinger die op de paddock staat nergens last van heeft....
tevens ook gras krijgt enz...
dus zit het mischien toch in onze wei...
Die krijgt natuurlijk alleen het lange gras. NIet het gras wat dicht op de grond staat, daar waar de schimmel zich "nesteld" 
Weet hij iig ook wat speeld en wat het eventueel zou kunnen zijn als hij het bij andere paarden tegen komt. Je schrikt toch wel als je zo je paard tegen komt.... 
heaven schreef:molenaar had dit nog nooid eerder gezien idd....