Bedrag? -> Foto's laten maken in een kliniek?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lisaschokker

Bedrag? -> Foto's laten maken in een kliniek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-08 18:48

Hallo iedereen,

Mijn pony loopt nu ruim 4/5 weken niet goed. Meteen de dag nadat het was begonnen was toevallig een osteopaat op stal, ze heeft toen gevoeld en constateerde dat er bij haar lendenwervels iets niet lekker zat. Daardoor liep ze linksachter mogelijk niet goed. Omdat ze toen geen tijd had hebben we het eerst met rust aangekeken.
Omdat we toch zeker zo'n 4x per week trainden (L1/L2) heb ik haar nog 1 week gelongeerd, nu heeft ze zo'n 3 weken echt rust gehad. Ze staat wel de hele dag op de wei. Het heeft niet uitgemaakt en hadden daarom een afspraak bij de dierenarts, die ook osteopaat is, gemaakt.

Zij is vandaag geweest en zag met het lopen a/d longe in de bak goed dat linksachter niet goed is (wat we dus al wisten). Op het harde echter was ook te zien dat ze rechtsvoor ook kreupel loopt. Dit staat mogelijk in verbinding door het linkerachterbeen (om te ontlasten). Met buigproeven was het helemaal geen twijfelen mogelijk, ze kon met het voorbeen niet eens wegdraven.
Daar zit het volgens haar in het gewricht, (heeft dus waarschijnlijk[!] te maken met het achterbeen).

Volgens haar had het geen zin om nu haar rug te behandelen [waar ze in 1e instantie o.a. voor zou komen]. Mijn pony heeft nu een prik met pijnstillers/ontstekingsremmer gehad. We moeten nu met medicijnen 2 weken kijken of het helpt, dan komt ze weer.
We mogen nu elke dag stappen op het harde.
Anders komen foto's in een kliniek aan bod [vooral voor het voorbeen, mogelijk ook voor het achterbeen].

Daarom wilde ik graag hier informeren richting aan welk bedrag ik dan moet gaan denken. Het gaat om sowieso 1 been, waarschijnlijk 2.

Ik hoor het graag.

groetjes lisa

Petra_O

Re: Bedrag? -> Foto's laten maken in een kliniek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 09:18

Je krijgt op dekliniek eerst een kreupelheidsonderzoek, waarna de Dan besluit waar hij foto's van gaat maken.

even een reactie van mezelf gequote:
Citaat:
Ik zoek even mijn administratie erbij.
Ik had 7 foto's voor 162,61, en een speciale (geen idee wat er zo speciaal aan is) voor 23,88.
Onderzoek was 45 euro, plus 18,72 verdoven, en dan de gewrichtsinjectie nog van zo'n 75 euro... En dat is alleen nog maar de eerste rekening. We op de kliniek laten doen, dus geen voorijkosten, maar wel trailerhuur en benzine. *zucht*

gewrichtsinjectie was voor haar artrose, die hoef je niet mee te rekenen vooraf.

PinkyBubble

Re: Bedrag? -> Foto's laten maken in een kliniek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 09:21

Ben je verzekerd? Zoja dan kun je contact opnemen met je verzekering of ze akkoord gaan en word het gewoon ovor het % vergoed dat jij verzekerd ben.