Nou met dat achterbeen was hij zo'n dik half jaar geleden vast komen te zitten in schrikdraad, dus een flinke wond wat veel liteken achter heeft gelaten.
Dus ik de DA gebeld voor back-up, rondje links stap rondjes rechts stap, rondje links draf rondje rechts draf niks op aan te merken, draf van af en terug. En die ene test dat het been word vastgehouden, ben de naam kwijt ?
Maar ze kent de hoefsmid (Carl van Zwieten) een hele goede hoefsmid en meer, dus ze vertrouwde het nog niet en zou hem bellen. Maar geen rede tot zorgen.
Nu heeft hij dus blijkt een beschadigd gewrichtskapsel ? We moeten hele dure medicijnen kopen, wat ik zeker wel ga doen natuurlijk weet de naam even niet, ze heeft het besteld.
Nu mijn vraag, voor ik me hierin stort.
Balou is 19-09 twee jaar geworden dus nog maar net geleden, hij is een kruising tussen haflinger en quarter, korte benen, korte rug, dikke nek, mooie kont etc.
En is dus nog vollop in de groei, hoe groot is de kans dat het hersteld ?
Sorry dat het zo onduidelijk is, maar ik ben helemaal van de kaart, misschien ga ik nooit kunnen rijden op mijn vriend, maatje, broer, liefde van mijn leven, mijn kind die ik heb opgevoed !
meest recente foto paar maanden terug, met zijn bouw, voor de beoordeling van mijn vraag ?

Nog langer terug, ongeveer 3 maanden.

jaar geleden in de winter.

Zo zien jullie een beetje hoe hij groeid, het spijt me maar ik ben echt 'bang'?
Wat denken jullie, geneest het, wie heeft het meegemaakt ?
Beoordeeling graag op zijn bouw en groei.
Ffkes alles rustig op een rijtje.