Sinds een paar weken loopt onze pony (19 jaar) niet meer zo lekker op links voor.
We hebben hem eerst wat rust gegeven en het leek wel wat op te knappen.
Maar gisteren reed mijn dochter er weer op en hij loopt als een krant.
In stap is er nagenoeg niks te zien, maar als hij gaat draven, ziet het er niet uit.
Het gekke is, als je hem de lange teugel geeft, dan loopt ie wel goed, kan beter, maar dat zal ook wat stijfheid zijn, maar zodra je de teugels gaat oppakken, is het niet best.
Rechtsom gaat overigens wel aardig goed, maar linksom zit het euvel. Het komt volgens mij uit zijn schouders weg, maar er is niks te vinden van een verdikking, of dat het warmer is.
Het was van de week zelfs zo dat hij weer heel jolig door de bak heen rende met de bijbehorende bokkesprongen, vandaar dat mijn dochter het gisteren ook weer ging proberen.
Wie weet wat het zou kunnen zijn, en wat ik het beste kan gaan doen, voor mijn gevoel een week complete rust, maar dan ben ik bang gezien zijn leeftijd, dat hij helemaal zo stijf gaat worden, dus een andere optie zou kunnen zijn om hem dan toch maar dagelijks maar kort te louncheren...
Als het zo blijft haal ik er de dierenarts bij, maar zoals hij vanochtend er weer bij liep, lijkt er weer niks aan de hand.