Leven lang kreupel? Help!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rody01

Leven lang kreupel? Help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 10:47

Hee,

Ik had gisteren een wedstrijd met mijn shet. Het ging heel erg goed. En ik had er veel vertrouwen in. En ze liep veel beter dan de andere shets die niet eens aan de teugel liepen!
Komt de prijsuitreiking. Was ik laatste! Ik schrok me kapot! Kwam de jury bij me en zei: 'Ja, je staat laatste omdat je pony niet vierkant loopt. En voor lager loopt met z'n hoofd.' Wat dus blijkt, ik ben laatste geworden omdat mijn pony niet helemaal regelmatig loopt. En dan laten ze me gewoon door rijden!
Dat snap ik dus niet. Als de pony pijn heeft, dan laat je hem toch gewoon niet door rijden!

Ze heeft waarschijnlijk vroeger toen ze jong was, haar heup op slot gehad. En nu af en toe loopt ze nu niet helemaal goed.
Wat moet ik nu doen?

8nnemiek

Re: Leven lang kreupel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 11:16

Als je pony zo kreupel loopt dat de jury dat zo zwaar telt, dan had je dat zelf toch ook moeten voelen? En een pony die kreupel loopt heeft 9 van de 10x pijn. Dus in principe vind ik het prima dat een jury daar iets van zegt.
Wat zegt de dierenarts hier van?
Als jij een bewijs hebt van de dierenarts, dan de pony geen pijn heeft en er niets aan te doen is, dan kun je dat beter voordat de wedstrijd begint even aan de jury laten zien/uitleggen zodat ze daar van tevoren vanaf weten Lachen

Rody01

Re: Leven lang kreupel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 11:22

MysticTinker schreef:
Als je pony zo kreupel loopt dat de jury dat zo zwaar telt, dan had je dat zelf toch ook moeten voelen? En een pony die kreupel loopt heeft 9 van de 10x pijn. Dus in principe vind ik het prima dat een jury daar iets van zegt.
Wat zegt de dierenarts hier van?
Als jij een bewijs hebt van de dierenarts, dan de pony geen pijn heeft en er niets aan te doen is, dan kun je dat beter voordat de wedstrijd begint even aan de jury laten zien/uitleggen zodat ze daar van tevoren vanaf weten Lachen

Een jury hoort er ook wat van te zeggen. Maar dan niet NA de wedstrijd. Dat hoor je toch eerder te zeggen!

Dat van de dierenarts vind ik een goed idee.. We zijn er nog niet mee heen geweest. Maar ik zal het mijn vader eens voorstellen.