Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
oowie schreef:ik lees hier net over kliswortel,dat dat zou helpen tegen de jeuk....dit zou je bij kruidvat kunnen halen (is dat een lotion ofzo?)....wie van jullie heeft dit al geprobeerd en helpt het goed?
ik ga morgen eerst op onderzoek uit of de andere paarden ook van die kale plekken hebben,want dan vermoed ik een schimmelinfectie,als dat zo is kan ik haar gaan wassen met imaverol en dan misschien de kliswortel gebruiken tegen de jeuk?
Sonja_vR schreef:als het puur de manen is kun je heel makkelijk een halsdeken gebruiken (boett en ivanhoe hebben hem soieso in assortiment, als je iets van boett besteld, niet bij divoza doen maar bij atorka of paardendrogist, scheelt een 40 euro)
manen en staart, dara heeft boett de maan en staartdeken voor, ook weer niet bij divoza bestellen :p
ook op het lichaam, dan een hele pyama
Sonja_vR schreef:Indi,
welke deken heb je nu dalijk voor Indi ?
en heb je al een idee welke je erbij wil gaan kopen?
ikenindi schreef:Sonja_vR schreef:Indi,
welke deken heb je nu dalijk voor Indi ?
en heb je al een idee welke je erbij wil gaan kopen?
had vorig jaar harry`s horse, dis jaar pagony, straks weer pagony, en ik neig naar de everline ivm de kleur. ik lees steeds meer dat de kleur blauw vliegen afstoot?
__KELLY schreef:donkere kleur trekt toch juist vliegen aan ??
kannie schreef:pfff ik baal! kreeg net een mailtje van atorka, dat de caps op zijn op dit moment en dat het nog maar de vraag is of ze nog binnenkomen! dacht net het ideale te hebben gevonden. bah ik baal!
shera schreef:Volgens mij stoot wit de viegjes af.. Ik heb gelezen over een man die een tijd lang een kudde geobserveerd heeft. Het viel hem op dat de schimmels in de groep het minste ongedierte om zich heen hadden.