Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ohjajoh6 schreef:Tjonge, jonge, jonge zeg! Ik voel mij gewoon een dierenbeul onderhand!
Vandaag toch weer met MiniMe aan de gang gegaan in de bak, zo veel mogelijk recht uit en het eerste rondje dat ze aandraaft loopt ze super en dan zie ik het er gewoon zo bij haar er inschieten, weer tussen die knie en sprong. Gelijk warm en dik en op het zand kreupel en minder op het harde.
Nou begin ik er echt niet meer aan gewoon, dan maar geen eten er meer in, maar beweging geven werkt dus echt niet meer gewoon, goh wat baal ik hier van zeg, arme pony!
alyel schreef:Ik heb een hele tijd deze topic niet meer gevolgd, aangezien wij ons oudje met cushing hebben moeten inslapen...
Nu ben ik al een jaar op de sukkel met een paardje dat ik zou moete rijden. Paardje komt niet aan in gewicht, geraakt na intensieve medicatie ook niet van een luchtweginfectie af, staat lang in het haar en ruift niet goed en heeft enorme platvoeten (lijkt alsof ze ooit bevangen heeft gestaan). Acth waarde is verdubbeld.
Met deze informatie zou je zeggen, oke; cushing! Maar het paardje is net 5 geworden...
We zijn reeds naar de dierenkliniek geweest en moeten binnen 3 a 4 weken terug.