Is er trouwens een reden dat het net dat stuk van de manenkam is? Of zou dat toeval zijn? (want het voorste stuk is gewoon nog mooi, is altijd al zo geweest .. als er manen verdwijnen is het het achterste stuk zeg maar).
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:@ ellepel : die van jou lijkt op die van mij
Is er trouwens een reden dat het net dat stuk van de manenkam is? Of zou dat toeval zijn? (want het voorste stuk is gewoon nog mooi, is altijd al zo geweest .. als er manen verdwijnen is het het achterste stuk zeg maar).
Mindim schreef:De dierenarts is hier net geweest.
Flint heeft een jeukonderdrukker gehad. Het is echt de eczeem, zijn hals en staart zijn mooi rustig. Zijn hoofd is practisch kaal met veel wondjes. Hij heeft ook een middel tegen mijt gespoten gekregen en ik moet zijn benen met een of ander goedje wassen. Ik ga toch kijken of ik een fijne kap kan krijgen voor hem. Ik kreeg een kap bij de RSIH, maar daar kan je amper wat door zien. Iemand tips voor een fijne kap, voor klungelige paarden
Iemand misschien nog tips hoe het hoofd vliegvrij te houden zonder kap, ik ga een paar dagen weg en durf hem dan niet ineens met kap te zetten.
Hij had weer het hek er uit geschuurd met zijn hoofd en het stikt hier van de vliegen.
[***] schreef:@ ellepel : die van jou lijkt op die van mij
opisop_shop schreef:scheelt idd een hoop werk en zeker NA de wedstrijd ben ik erg blij met mijn losse manen
Maar wat vreemd dat ie in januari nog zo heeft geschuurd?
Die schuurplek is altijd een favo plek ofzo voor de manen om dun/kort te worden, zo voor de schoft.
Denk toch dat het voor een groot deel ook van dekens komt.
Zal kijken of ik een foto kan maken van Wisse's manen op dit moment onder de deken
opisop_shop schreef:oh ja die foto's kan ik me nog wel herinneren, vond/vind die korte coupe prima staan hoor
Krijg je er opmerkingen over op wedstrijd?