Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:Die cetirizine?
Heeft hij maar anderhalve week gehad, toen vond ik het prima want hij schud minimaal.
Persoonlijk denk ik wel dat als je er prednison in zou stoppen dat je ook best die cetrizine kan proberen
zelfs hier op bokt zijn er wel topics van te vinden.ik bedoel, als je dier prednison kan hebben,dan kan een antihistaminicum ook, maar wacht even af wat de andere dierenarts zegt
[***] schreef:Ga nu beginnen met Puur Pollen en hoop dat dat op termijn voldoende is.
Homiafortuna schreef:Toen ik haar rond een uur of 5 ging logeren werd ze tijdens het draven steeds onrustiger met haar hoofd, sloeg met haar voorbenen naar haar neus. Zodra ik haar binnenzette was het over. Ze proest wel wat, maar niet abnormaal veel, ook heeft ze geen afscheiding in de neus. Soms wel wat traanoogjes.
ellepel schreef:Mijn eerste idee is wel de Vliegen![]()
dat lopen is wel heel typisch voor paarden die last hebben van de vliegen.
hooikoorts of zonlicht overgevoeligeheid staan dacht ik het liefst met de neus aan de grond.? Appie in elk geval wel,die loopt niet in de wei rond
Graffi86 schreef:[***] schreef:Ga nu beginnen met Puur Pollen en hoop dat dat op termijn voldoende is.
Is dat niet wat laat in het seizoen om nu te gaan geven? Heb dat spul ook in huis gehaald voor Guus, maar aangezien hij nu veel rustiger loopt met het masker en neusnetje, besloten om de Puur Pollen uit te stellen tot volgend jaar.
[***] schreef:Is laatMaar zou wel nog verschil kunnen maken. En dan volgend jaar inderdaad vroeg genoeg beginnen
Hier maakt masker ook wat verschil maar niet voldoende vind ik (om weer te gaan rijden etc) en pony is nog altijd zielig dus wil toch iets proberen