Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
minikatje schreef:Op de groei als in "als ze 200 kilo aankomt dan pas het prima"
het is zo moeilijk, deze past weer mooi om de boeg en billetjes, de maat kleiner zit echt te strak (daar kreeg ze schuurplekken van)
Hier kan ze zich iig fatsoenlijk in bewegen
minikatje schreef:Op de groei als in "als ze 200 kilo aankomt dan pas het prima"
het is zo moeilijk, deze past weer mooi om de boeg en billetjes, de maat kleiner zit echt te strak (daar kreeg ze schuurplekken van)
Kinke schreef:Klopt Gina![]()
Wat helpt is de deken er niet in 1x vanaf trekken maar zoveel mogelijk 'opvouwen' en als je dan de hals over het hoofd moet trekken, dit heel rustig doen. Ik doe ook een scheut wasverzachter erbij als ik de dekens was.
Gina schreef:Hebben jullie ook bij dit soort dekens dat wanneer het warm weer is en je de deken af doet je een schock krijgt? M'n paard wordt dan ook erg statisch geladen
Fennadev schreef:Mijn deken geleidt ook niet, heb nog geen schok gehad. Pony heeft het ook niet heet onder de deken, voelt gewoon koel aan.
Maar ff een vraagje, binnenkort komt de da om zijn 'zaakje' eraf te halen, moet ik dan de deken er ook af halen?