Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zij schreef:nieuwesgierig of ik nou extreem veel heb uitgegeven. ik wil wel beginnen. zal wel even op een rijtje zetten
CarolShadow schreef:En zo ineens wat blz's verder
Ik zet volgend jaar m'n pony gewoon de hele zomer in de vrieskast van een groot bedrijf ofzo![]()
![]()
Hoe kouder de omgevingstemperatuur, des te harder de stofwisseling gaat werken. Daarom jeuken ze ook vaak niet als het veel kouder is, terwijl mugjes pas daadwerkelijk weg zijn na een aantal dagen goeie vrieskou.
Muds schreef:Ik vind het echt super als mensen kwaaltjes zo goed onder controle kunnen houden. En dan heb ik het niet persé over ZE, maar over van alles en nog wat: koliekgevoelige paarden, paarden met IR, paarden die gevoelig zijn voor hoefbevangenheid... Ik hoop ook ooit nog eens zo ver te komen![]()
May zal even moeten wachten op een behandeling door de holist, ze hebben een wachtlijst. Ik zit nu te wachten op onze eigen da: ze heeft een dik been met schilfers van d'r lies tot d'r kogelgewricht. D'r hals is ook weer dik... Dus totdat we kunnen gaan kijken wat er intern allemaal mis is, eerst maar even regulier behandelen.
zij schreef:weet je wat ik mij zat af te vragen: hoeveel zijn julie dit jaar al kwijt geweest aan producten om de ZE tegen te gaan? daar valt voor mij alles onder waardoor je denkt het te kunnen onderdrukken. ook evt de meerprijs van ander voer enzo...
Muds schreef:Ik vind het echt super als mensen kwaaltjes zo goed onder controle kunnen houden. En dan heb ik het niet persé over ZE, maar over van alles en nog wat: koliekgevoelige paarden, paarden met IR, paarden die gevoelig zijn voor hoefbevangenheid... Ik hoop ook ooit nog eens zo ver te komen
zij schreef:ik denk dat ik rond de 200 euro zit. ik reken dan het voer niet mee omdat ze die sowieso nodig had ook als ze geen zomereczeem zou hebben...
dit bedrag bestaat uit 1 2ehands deken, drainage, knoflookpoeder, en smeerseltjes. het is een groffe gok hoor
Bari schreef:ff offtopic. wat heb jij prachtige tinkers! enne het is kwestie van tijd en aandacht besteden en zelf dingen uit gaan vogelen, gewoon proberen hoor.