Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maaike_Kealy schreef:Ze verkopen het bij de paarden drogist http://www.paardendrogist.nl/product/10 ... ie/108220/ is makkelijk te bestellen
maar ook bij Divoza, weet alleen niet meer hoe het heet daar. Bij Divoza is het wel duurder.
Mindim schreef:@Bari, er zijn meer paarden die het jong krijgen. Die van mij met 3 en hier in het dorp ook eentje van 2.
Je kunt testen of het paard allergisch is voor de cullicoidemug, dmv een bloedtest. Verdere testen zijn er niet, volgens mij.
Hier helpt niets behalve een deken, omegaolie ook niet, alleen vet houden en de schilfers weghalen. Waarom helpt omega olie tegen ZE?
Bari schreef:ik heb eerlijk gezegt zelf geen idee, want ik had er ook nooit van gehoord. dat zal je kannie moeten vragen, ik ga af op wat mij verteld was tijdens de koop. gezien ik vaker paarden had met ZE schrikte me dat niet echt af. maar het blijft straks toch weer kijken in het voorjaar hoe en wat we gaan doen. iig zal dat allergicur ook zijn immunsysteem versterken.
Mindim schreef:Je kunt testen of het paard allergisch is voor de cullicoidemug, dmv een bloedtest. Verdere testen zijn er niet, volgens mij.
Hier helpt niets behalve een deken, omegaolie ook niet, alleen vet houden en de schilfers weghalen. Waarom helpt omega olie tegen ZE?