Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zinzi_jewel schreef:Zou me idd om de uitscheiding niet zo druk maken . Zo weinig mg !
Dan kan je je ook druk maken om de zooi die in de brok ed verwerkt zit .
Is die provarium breeding geen optie voor je hele zware paard .
Ik koos dat niet te doen nu gelijk omdat ik van proberen mijn buik vol heb .
Heb mn merrie al bijna 8 jaar . En als ik hetgene wat ze gekost heeft aan probeersels ga optellen had ik al 2 andere paarden van hetzelfde kaliber kunnen kopen , en een goede Gelderse kost ook geld !!!
Welke supplementen krijgt je paard nog meer ? Misschien zit er wel bij wat je kan stoppen als je aan de prascend begint .
fargo schreef:Het is oorspronkelijk een medicijn tegen alzheimer voor mensen als je daar wat aan hebt, maar ehmmm ik geef je weinig kans dat daar onderzoeksresultaten van zijn hoeveel er wordt uitgescheiden en hoeveel risico dit voor andere dieren en het milieu vormt.
En dit is geen chemokuur, dit is een tabletje.
Imago01 schreef:Ja en kun je nagaan wat een troep je eraan overhoudt als je paard dan vindt dat dát de druppel was?!![]()
En alsie dan ook nog de echte pergolide krijgt, uitkijken met seks- en gokverslavingen! Want dat is 1 van de redenen waarom humane pergolide van de markt is; er zijn alternatieven die geen verslavingen met zich meebrengen voor Parkinson patienten.
Mijn vader is Parkinson patiënt, vandaar dat ik er goed bekend mee ben....