SuperRoos schreef:de allergicur ziet er mooi uit, heb je daar ook ervaring mee met de andere 'ZE' paarden? reageerden ze daar goed op
heb je sommige paarden ook weer helemaal beter gekregen, ben ik benieuwd naar (wij hebben met homeopathie ook zeer goede resultaten gezien..)
ik heb het niet erder gebruikt bij ZE paarden, ik kreeg het echter toen voor mijn ander tinker met luchtwegenprobleem en met super resultaat en had toen contact met de DA van simicur en die had me aangeraden dit te geven bij mijn ZE tinker. ik wil toch best zachtjes aan zeggen dat ik wel merk dat er verbetering is. waar ik wel goede ervaringen mee had bij mijn ander ZEpaarden was Cojosol. ik zoek het nu ook zelf liever in de homeopatie dan in chemische middelen als ik eerlijk ben. bij mijn paard met luchtwegenproblemen bleven ze hem volstoppen met prednison, echter had ik zoiets van laten we dat maar nu stoppen en ben verder gegaan met allergicur en met goed resultaat. ben zeker benieuwd wat het doet als de ZE seizon weer losbarst.
Nog een middel tegen schuren, kwamen we enkele weken terug achter. mijn man was bezig met de inloopstal en dat maakte me zorgen want ik had meteen zoiets als ie daar maar niet tegen aan gaat rijden als ze de stal eindelijk kunnen gebruiken (we hebben het land nog niet zo lang en waren dus volop bezig omdat ik zomers wel wil kunnen opstallen als dat nodig is)....dus m man bezig met de draden daar achter die stal en hangt de draad op langs de wand. en meneer dacht op dat moment laten we gaan schuren....echter kwam hij met de kont tegen het draad aan...nou ik heb niet weer tegen de wand zien aanschuuren....
Laatst bijgewerkt door Bari op 04-11-09 20:21, in het totaal 2 keer bewerkt