even denken hoor,misschien kun je voor een paar dagen de dosering verminderen?
ohw lees:
Citaat:
Drainage Compositum kan wel een lichte beginverergering geven van de bestaande klachten. Deze mag echter in geen geval zo erg zijn dat het dier er echt ziek van wordt. Veel dierenbezitters rapporteerden dat met name de ‘zwakke plekken’ in het lichaam van hun dier extra opspeelden tijdens het geven van een drainagekuur. Vaak zijn dit verergerde huid-, vacht-, oog- of oorproblemen, of dunne, slijmerige of stinkende ontlasting. Dit is niets vreemds, het lichaam werkt afvalstoffen voornamelijk via de uitscheidingsorganen het lichaam uit. Wanneer het dier echter duidelijk ziek wordt door een heftige uitscheidingsreactie is het aan te raden om tijdelijk te stoppen en in overleg met een dierenarts de dosering te verlagen.
Ook wanneer dergelijke verschijnselen langer dan 3-4 weken aanhouden (doorgaans duurt het ontgiften ca. twee weken), is het raadzaam contact met een (holistisch) dierenarts op te nemen.
je kunt dus idd de dosering verminderen een paar dagen,staat me eigenlijk wat bij dat ik dat toen bij appie ook gedaan heb.
was ook ongeveer toen ik 2 weken er mee bezig was.
staat me wat bij dat ik toen 4 dagen lang 10 druppels gegeven heb.
toen knapte hij weer wat op en heb ik de dosering verhoogd.
kan best zijn omdat jouw paard heftig reageerd het verstandig is om de dosering dan te verlagen en te kijken hoe het gaat?
overleg anders met josefien,zij kan je best wel adviseren