Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sanet schreef:Eigenlijk stom dat ze die pillen zo “vies” maken. Gelukkig eet die van mij ze (vaak!) goed met een handje muesli. Ik pak 1 handje muesli en doe dan over 3-4 porties in mijn andere hand gewoon geven. De ene keer doe ik al in het eerste handje de pil erbij, soms bij de tweede.
Hjartje schreef:Bedankt voor jullie reacties! Dan volg ik inderdaad mijn gevoel en kijk ik het nog even aan met 1 pil. Haar tanden worden eens per jaar nagekeken en voor de rest is ze nog heerlijk aanwezig en alert. Ze is ondertussen wel alweer 29, dus ook andere ouderdomskwaaltjes spelen steeds meer mee. Ik ga het topic weer wat actiever volgen en doorlezen, want op dieet valt misschien nog wel wat te behalen. Nu krijgt ze hooi,1kg seniores priores, brandnetels en wilgentakken, dus niks speciaals verder.
Isabelle98 schreef:Hoe geven jullie de pil?
Hoor in mijn omgeving dat de paarden het erg vies vinden.
Ik heb de Pergoquin voorgeschreven gekregen van de kliniek
manzano schreef:Heb je niet een foutje gemaakt bij de Prascend? Ik betaal al jaren rond de 275,- voor 160 pillen (inmiddels 300,-)
WillekeKnol schreef:manzano schreef:Heb je niet een foutje gemaakt bij de Prascend? Ik betaal al jaren rond de 275,- voor 160 pillen (inmiddels 300,-)
Helaas niet. Ook bij die kliniek gaat het eruit. Heb met ze gebeld en vertelden mij dit. Ze konden het bestellen, maar dat kostte mij 360 euro..
Weet iemand iets over overstappen op pergoquin ed? Verschillen?
WillekeKnol schreef:Helaas niet. Ook bij die kliniek gaat het eruit. Heb met ze gebeld en vertelden mij dit. Ze konden het bestellen, maar dat kostte mij 360 euro..
WillekeKnol schreef:Helaas niet. Ook bij die kliniek gaat het eruit. Heb met ze gebeld en vertelden mij dit. Ze konden het bestellen, maar dat kostte mij 360 euro..
pluklief schreef:WillekeKnol schreef:Helaas niet. Ook bij die kliniek gaat het eruit. Heb met ze gebeld en vertelden mij dit. Ze konden het bestellen, maar dat kostte mij 360 euro..
Hier geen verschil gemerkt bij de overstap naar pergoquin. Ik vind ze zelf fijner omdat je ze makkelijk in vieren kan delen en die van mij maar een kwart pil krijgt.
MamaMiesje schreef:Hier een nr 2 met PPID![]()
Een waarde van >800(17 jarige shet van 80 cm)
Geen krullende vacht, nooit hoefbevangenheid gehad, geen gebitsklachten, geen maagzweren..het énige wat hij had was heeeeel lang doen over uit z'n wintervacht komen (daarom schoren we hem in april) en na 21 juni - de langste dag, al weer vacht aanmaken en wat invallen op de bovenlijn 's winters (ondanks alle floef èn een regendeken).
Toch laten prikken dus en hopsa: dikke vette waardes.
On the bright side: de pillen had ik al in huis en de andere patiënt was gedaald in z'n waardes, dus dat scheelt weer