ellepel schreef:sonja:
vind ik te duur
ik dus ook, vandaar dat ik ze ga mailen met wat onschuldige vragen

want het idee is wel fijn an sich, een aansluitende dunne stof ipv een zak om het hoofd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:sonja:
vind ik te duur
ellepel schreef:zit precies op de plek van de gesp he?
ik zou hem wat losser doen..
je moet rekenen dat het paard de hele dag met zijn hoofd naar beneden staat te eten, en als het daar dan strak zit.
misschien een gaatje losser?
of een bontje eromheen ofzo?
ellepel schreef:ohw gaan ze niet met gaatjes vast?
tja dan houd het op.
je hebt namelijk ook nog speciale borstverbreders voor dekens,anders had je die ertussen gezet.
maar als dat niet kan...dan houd het op
shera schreef:Sodeletuut: ik heb een extra musketonhaak aan de ring gemaakt en daar de andere sluitingen aan vast. De deken hangt dan aan de voorkant wel een beetje open. Ik denk er ook over om er een stuk tussen te (laten) zetten. Een grotere maat hoeft ze namelijk niet, haar boeg is gewoon te breed voor haar maat
ellepel schreef:zoals ik er naar kijk zou ik een riempje ofzo tussen de sluiting zetten zodat dat ietsje breder word.
maar ja...als het te los zit heb je natuurlijk weer kans dat de deken naar achteren gaat glijden...
is soms ook wel wat he met die dekens....
zweetvos schreef:Sodeletuut, ik heb de gespjes die aan de zijkant van de hals in dat elastiek zitten niet vast omdat dat anders ook net te strak zit.
Maar volgensmij zitten die niet eens op jouw deken he?
Spuit je al equistar op de plekjes? Schijnt soms ook te helpen.
De Everline die ik nu heb is trouwens de eerste deken waar mijn pony géén schuurplekjes van krijgt. Als ze voorheen maar 1 nachtje een vliegen/ regen of eczeemdeken had had ze gelijk schuurplekken. En ze werden echt elke dag erger. Deze deken is 1 maat groter dan de vorige eczeemdeken en met deze gaat het dus gelukkig goed.
Auky schreef:Is het trouwens altijd zo dat die Rambo deken een stukje op de borst open laat zoals op de foto hierboven??
Leek me wel een fijne deken omdat je de hals apart los kan maken (als je alleen de manenkam moet verzorgen, hoef je niet direct de hele deken af te stropen). Maar als hij niet goed dekt, lijkt het me ook geen goed plan...
Hmm lastig lastig. Op het moment echt geen geld voor een nieuwe Boett, maar een nieuwe deken moet er wel komen.
Het liefst heb ik er één waarvan je de hals apart kunt losmaken en met hoody...
Sodeletuut schreef:je kan de hals wel losmaken maar hij kan er niet af.