Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Celine_Famke schreef:Pff, tegenvaller hier.
Ik had ik de zadelmaker laten komen voor het zadel van Famke. Omdat de singelstoten nodig vervangen moesten worden en het zadel aan de achterkant nodig opnieuw opgevuld moest worden.
Verder was het zadel wel prima, zou een speciale gelpad onder moeten omdat Famke nog erg veranderd qua spieren, maar dan zou het goed zijn..
Echter krijg ik net een berichtje van de zadelmaker..Ze heeft het zadel uit elkaar gehaald en het blijkt dus dat de boom bijna helemaal door de midden is. Hij is nog nét niet gebroken, maar het scheelt niet veel. Zadelmaker gaf al aan dat het maar goed was dat ik haar nu langs had laten komen, voordat ik met Famke op vakantie ga in de meivakantie naar Camperduin.. Want anders had ik misschien niet eens kunnen rijden daar.
Baal wel als een stekker. Zadel is de kosten voor een nieuwe boom niet waard. Dus dat wordt een nieuw zadel!
Jotoma schreef:Ik heb de oren ervan af geknipt. Heb 2 rambo's dus twee maskers, dan kan je het altijd proberen
xMathilde schreef:Jotoma schreef:Ik heb de oren ervan af geknipt. Heb 2 rambo's dus twee maskers, dan kan je het altijd proberen
Heb t wel over de gaten voor de oren in de deken zelf, niet in het masker. Weet niet of we nu over hetzelfde praten. Ik ga dat er maar niet af knippen, wellicht blijft de deken dan niet meer goed liggen en kan ik 120 euro weg gooien