Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
luffwinny schreef:Daar ben ik het wel mee eens , alleen zegt Charlotte dus dat het een tik is geworden en die dat moet vergeten. Als we bij Charlotte zijn dan schud die niet en merk je niks aan hem ( dan is die afgeleid ) terwijl als die thuis stil staat om te poetsen die altijd wel wat doet. Aan de pijnstiller laten gaan we niet doen , dat is geen oplossing .
luffwinny schreef:Maar waarom doet die het bij Charlotte dan niet? De omgeving is bijna indentiteit, wonen allebei bij het bos , ze woont ook niet zover bij ons vandaan. Ik zal binnenkort even filpmje maken bij het poetsen. Het headshaken is wel een stuk minder geworden. Toen die het net kreeg in augustus was het heel heftig , nu is het af en toe knikken en neuswiebelen en neusuitvloeiing is ook stuk minder.
singasong schreef:Debraah schreef:Singasong hoe ben je daar zo zeker van ?
Maar vind het vreemd dat hij dan zo briest , en het pas erg word bij warm weer ?
Bedankt voor je reactie !
Ik kan dat voelen via een foto of filmpje. Kan je ook precies zeggen waar
Coentjuh schreef:Bedoel jij dit spul http://www.babsruitersport.nl/product.php?id_product=82 ?
ellepel schreef:persoonlijk vind ik dat je elk paard met ongemak niet moet berijden..dus ook niet als het schud. daar heeft het dan last van.
pijnstillers ok, maar zou er wel mee uitkijken. is nou niet bepaald goed voor de maag.
maar als hij dan niet meer schud...wat ga je dan doen??
hem dan aan de pijnstillers laten?