Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isapaardje schreef:Nee de vacht krult niet, maar wel die roestkleur er in (terwijl ze vroeger echt gitzwart was, haar nieuwe zomerharen zijn ook weer zwart).
Yoblins vacht krult wel, bij zweten, maar ook bij nat weer. Hij vertoont ook meer kenmerken, maar met bloedprikken kwam er bij hem niets uit. Toch wil ik hem als ik Isa opnieuw laat testen over een tijdje, ook nog laten prikken.
Had hem ook paar dagen prascend gegeven, maar daar maar mee gestopt omdat ik geen verschil zag. Eerst toch maar even bloed laten trekken.
Isapaardje schreef:Nee de vacht krult niet, maar wel die roestkleur er in (terwijl ze vroeger echt gitzwart was, haar nieuwe zomerharen zijn ook weer zwart).
Yoblins vacht krult wel, bij zweten, maar ook bij nat weer. Hij vertoont ook meer kenmerken, maar met bloedprikken kwam er bij hem niets uit. Toch wil ik hem als ik Isa opnieuw laat testen over een tijdje, ook nog laten prikken.
Had hem ook paar dagen prascend gegeven, maar daar maar mee gestopt omdat ik geen verschil zag. Eerst toch maar even bloed laten trekken.
ohjajoh6 schreef:Hee kom ik weer effe met een platinavraag?
Maar hebben jullie hier toevallig ook al ervaringen mee?
Van mijn 2 paarden, was MiniMe altijd degene die het minste last had van steekvliegen/dazen noem het maar op, zeg niet dat ze nooit gestoken werd, maar mijn grote kan al compleet hysterisch van een Horzel worden en die steken niet eens om het zo maar te zeggen...
Maar ik haal ze van de week van de wei en ja MiniMe heeft haar dekentje op en haar vliegenkap, heeft ze gewoon 13!! knoeperds van bulten op 1 kant van haar gezicht zitten.
Nou had ik die grote wel ingesmeerd met humane DEET en durf ik na de Butox affaire er bij Mien niks meer op te smeren voorlopig, maar vond het wel zo vreemd....
Is dat nou een cushing dingetje? Dat vol gas lekgeprikt worden?