Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lappie_Lap schreef:Kekavo ... hij iet er idd echt heel veel beter uit
Peter is gister aan de pergolide gezet. Wat zijn die pilletjes nog groot trouwens, dacht bij jullie verhalen dat ze van het formaat v/d pil zouden zijn ... maar deze kun je makkelijk door de helft delenHij moet van de DA 1 pil/1mg per dag .. hij zei niet dat het opgedeeld moest worden en wbt eten niet uitmaakte. Maar nav jullie verhalen ga ik hem 2x een halve geven en beslist niet te ver voor het eten.
Hij eet trouwens nu ook z'n seniorenslobber niet echt meer op, en de muslie ... eigenlijk eet ie nu dus van alles een heeeeeel klein beetje. Behalve gras dan, als die buiten staat is die wel de hele tijd aan het grazen. Ook z'n pijn in z'n ledematen is beslist niet beter geworden.
Ik hoop dat het aanslaat ... want zo kan het ook niet lang verder gaan.
Wat kost de pergolide bij jullie trouwens? We hebben een recept voor 60 pillen gekregen, maar de apotheek deed wat flauw en gaf maar 15 mee (wordt momenteel meer gehaald). Maar voor die 15 waren we 23 euro kwijt ... is dat omgerekend naar jullie hoeveelheden wat gelijk? (pillen van het merk Sandoz)
Lappie_Lap schreef:Tis echt stom eigenlijk. Hij had eerst eigenlijk alleen maar last van die stijfheid, harde nek, vorig jaar licht bevangen zonder enige reden, best lang haar en slechte eetlust. Vrij stabiel in symptomen.
Nu heeft ie een paar dagen pergolide, heeft ie eerst zo'n rare aanval .. nu vind ik onverklaarbare bultjes op z'n schouder (is afkrasbaar, maar zijn vochtig van binnen), laatst genoemde bultjes jeuken alleen .. doen niet pijn.
Ik zal dit dan maar onder het 'dipje na beginnen met pergolide' scharen?