Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dookie schreef:Nee, ik denk dat niet, mijn DA wel maar ik vind die theorie ook maar onzin omdat hij juist buiten veel minder doet.
Tandarts is juist geweest, nu is het afwachten
Narco schreef:Dookie schreef:Nee, ik denk dat niet, mijn DA wel maar ik vind die theorie ook maar onzin omdat hij juist buiten veel minder doet.
Tandarts is juist geweest, nu is het afwachten
En wat zei de tandarts?
Narco schreef:Het zou op zich heel mooi zijn als het alleen maar de haken zijn die het schudden veroorzaken!! Neusriem/sperriem klemmen toch aardig tegen de kiezen aan en het kan behoorlijk zeer doen aan de binnenkant van de wangen hoor! Ik hoop voor je dat dit de oorzaak is! Ik zou een weekje wachten met rijden totdat eventuele wonden aan de binnenkant van de wangen over zijn!!
Probeer voortaan ieder jaar de tandarts langs te laten komen!
Dookie schreef:Narco schreef:Het zou op zich heel mooi zijn als het alleen maar de haken zijn die het schudden veroorzaken!! Neusriem/sperriem klemmen toch aardig tegen de kiezen aan en het kan behoorlijk zeer doen aan de binnenkant van de wangen hoor! Ik hoop voor je dat dit de oorzaak is! Ik zou een weekje wachten met rijden totdat eventuele wonden aan de binnenkant van de wangen over zijn!!
Probeer voortaan ieder jaar de tandarts langs te laten komen!
Het was nog eens geen jaar geleden dat hij was geweestVan oktober 2005..
Ik mag er vanaf vandaag ermee rijden, als hij zondag nog zou schudden, moet ik verder zoeken zei de Tandarst
Hij schudde (los in de bak) met halster, zonder halster dus ik weet niet of rijden zonder de neusriem veel effect zou hebben
MissEvil schreef:Ik ga vandaag even rijden, maar als hij weer schudt (wat héél waarschijnlijk is) dan moet mijn pa de dierenarts bellen.
En als hij dat niet doet, dan doe ik het!
beantsje schreef:Wauw, vanavond les gehad.
Het gaat echt steeds beter!
Met heenlopen (200 m aan de hand) knikte ze maar 1 x.
In de les de eerste 20 minuten misschien 5 - 10 x daarna helemaal niet meer!
Het gaat de laatste tijd toch echt vooruit, YES YES YES
wie weet ben ik straks weg van dit topic!
Narco schreef:En hoe ging het rijden?
MissEvil schreef:Narco schreef:En hoe ging het rijden?
Nou, het rijden ging niet geweldig, maar dat was omdat ik mijn elleboog gekneusd heb..
Hij schudde maar heel af en toe, en meer om de vliegjes en de regen dan om iets anders.
Ik heb ook met een losse teugel gereden, maar op de momenten dat ik toch ff mijn teugel nodig had (met losse teugel rijd ik op zit, dus niet met je handen sturen) dan schudde hij wel..
Ik weet niet wat het is.. Hij schudde dus maar héél af en toe..
Verder ging het rijden wel goed. Hij was echt superbraaf!
Narco schreef:beantsje schreef:Wauw, vanavond les gehad.
Het gaat echt steeds beter!
Met heenlopen (200 m aan de hand) knikte ze maar 1 x.
In de les de eerste 20 minuten misschien 5 - 10 x daarna helemaal niet meer!
Het gaat de laatste tijd toch echt vooruit, YES YES YES
wie weet ben ik straks weg van dit topic!
En denk je dat het door het rijden komt of dat de pollen nu uit de lucht zijn?!
o schreef:nou, ik denk dat ze helemaal niet allergisch is, ze is immers eind oktober begonnen. Ik denk dat de eigenlijke oorzaak toch haar oren waren en die zijn zo langzamerhand wel genezen dus hopelijk verdwijnt de tic nu ook.
Onassa schreef:Hhhmm, net weer eens gereden.
In het begin schudden, later werd het beter met ze liep steeds vreselijk te hoesten (ze heeft zich laatst verslikt en hoest dus sinds die tijd) en dat vond ik een beetje verontrustend.
Ook vind ik dat ze veel struikeld ,ben dan gelijk bang dat ze HKO heeft...jajaaa...ik ben een echte doemdenker.
Maar goed, ze heeft natuurlijk ook al kissing spines, dus ik weet ook niet in hoeverre het een met het ander te maken kan hebben.
Narco schreef:Tsja....als het regende...dan zijn er weinig pollen!