Celebi, redelijk, maar ook dan heb ik het zwaar. M’n eigen tempo is langzamer dan mn wandeltempo maar dat is een tempo die zij nu natuurlijk nog echt niet kan
Pien, helaas is er op stal geen groot weiland waar dit in zou mogen. Verder voelt het voor mij best lastig om een iemand te vragen haar als handpaard mee te nemen, omdat ze dat dus niet kent. Dan leg ik best veel belasting op iemand voor mijn gevoel.
Sabri, van de dierenarts mag het sowieso aan de longe. De fysio had dit als tussenstap voorgesteld. Ik heb geen idee of mijn lijf dat kortere wel aan kan, dat ga ik donderdag even proberen.
Verder is er nu weer een nieuw plan gemaakt voor deze winter. Er komen nog twee paarden op korte termijn op stal die volgend voorjaar ook de kudde in gaan. Met die paarden zal Ivy een groepje van drie vormen en samen overdag in de wei/paddock gaan. Eventueel gaat ze er later ook naast op stal, maar voor nu houdt ze haar huidige stal nog. Ik vind dat eigenlijk wel een fijn plan, omdat ze alle tijd heeft om maatjes met hen te worden, zodat straks in de kudde in het voorjaar ze haar vaste paarden al heeft.
) Ik lig nu helemaal in een deuk daar ik mijn leraar tegen kwam met zijn nieuwe paard naast de auto en lege trailer erachter en ik kon alleen maar gieren van het lachen. ZElden zo gelachen en nu weer zit ik helemaal te gieren in mijn eentje....Die was er zo mee klaar 

Mits er dus geen lichamelijke beperkingen zijn, dat is inderdaad een ander verhaal, maar dat weet alleen Kim zelf. Het was slechts een tip, maar daar hoeft ze gelukkig helemaal niks mee te doen als ze dat niet wil!