Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wijslander schreef:Rijden op een paard dat aan de longe nog niet fatsoenlijk kan lopen? Daar raak ik het spoor een beetje bijster... wat zou de opbrengst daarvan moeten zijn voor Limo?
Art_Ificious schreef:Heb kliniek gebeld. Verder onderzoek is niet nodig.
Ik mag de achterbenen/bekken/si door een andere dierenarts laten doen vinden ze niet erg. Als er iets zou uitkomen mag ik dit aan de kliniek laten weten.
Ik mag ook gewoon verder met training. Heb ook nagevraagd hoe ze zien mbt rijden, (was paar x gevraagd hier in het topic) dit mag ook gewoon. Natuurlijk als paard aangeeft ergens last van te hebben toch bekijken hoe verder met de opleiding.
hwn schreef:Wijslander schreef:Rijden op een paard dat aan de longe nog niet fatsoenlijk kan lopen? Daar raak ik het spoor een beetje bijster... wat zou de opbrengst daarvan moeten zijn voor Limo?
Omdat rechtuit minder belastend is dan steeds op de cirkel? En mocht ie een voorbeeld nemen aan een bomproof maatje, kan daar ook qua karakter al winst uit gehaald worden. Al vind ik hem toch nog iets te puppy voor het rijden (hoewel, sommigen blijven dat puppy-achtige altijd houden, heb er hier één van bijna 8 met een echte babyface)
Cayenne schreef:Sowieso kan ik het advies van Tom me eigenlijk niet voorstellen.
Hopelijk komt het goed met Limo. Veel succes.
Janneke2 schreef:Ehm - ik heb vooral gelezen dat TS een serie vragen stelde.
DA Tom heeft het dier gezien, dier kreupelde voor en achterhand 'was niet te doen'.
TS belt om Tom- equi op dr hoogte te houden, hij antwoordt op vraag zoveel 'dat rijden ook mag'.
En ja: ik vind rijden ook heerlijk om te doen. Zoals zoveel bokkers.
Maar TS was van plan eerst de achterhand te laten onderzoeken.