Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Macs schreef:Volgens mij werd het aanbieden van dit soort producten juist gewaardeerd in dit topic.. snap niet helemaal waarom er dan moet worden ingegrepen..
hesterve schreef:@ xyzutu2 wat goed om te horen dat het bij je paard zo n verschil maakt.
Is de werkzame stof van bot , fedimax en Rambo ionic allemaal toermalijn ? Of niet( omdat je het over positieve en negatieve ionen had)
Zilly schreef:Ik heb vandaag de Rambo Ionic (staldeken) in 6'9 binnengekregen en die is veel te groot en te lang. Bij nader inzien zit de 6'6 goed, maar was wel even fijn om te vergelijken. Pasvorm is super! Ben benieuwd naar de werking, vandaag voor het eerst op gedaan bij mijn paard.
_bloempje01_ schreef:Misschien kunnen die regels dan een keer herzien worden in topics zoals deze waar het om specifieke producten en merken gaat. Want BOT en Fedimax worden maar weinig tweedehands aangeboden dus het is niet de moeite om daar elke dag de Bokt markt voor af te struinen.
Angela schreef:Ik begrijp dat jullie het niet vervelend vinden als er zaken hier worden aangeboden, maar de regels zijn op heel bokt gelijk. Op de meeste plaatsen op Bokt wordt het wel als erg storend ervaren als er verkoop posts geplaatst worden.
Voor dit topic willen we ook geen uitzondering maken. Uitzonderingen zouden het voor heel bokt onduidelijk maken wat wel en wat niet toegestaan is en dat willen we voorkomen.
hesterve schreef:Daar is ook wat voor te zeggen Angela. Dat de regels overal gelijk zijn is wel zo duidelijk.
Zou het een optie zijn om de artikelen die te koop zijn in het onderschrift te plaatsen en dan eenmalig een opmerking dat het onderschrift verandert is? Of een andere oplossing voor topics zoals deze waarbij het door de meeste lezers wel als prettig ervaren wordt als er iets te koop aangeboden wordt?