Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bassenqua schreef:Een tijd niet bij gelezen, jammer dat er toch weer een kleine blessure is maar zoals altijd......Mirre krabbelt er weer bovenop.
Wat je pfeifer betreft...neem je rust des te eerder ben je er vanaf.
Wat betreft Mirre's kleur, ik heb een lichtelijk vermoeden dat ze een Rabicano is, als je geinteresseerd bent in kleurtjes/patronen google dan maar eens, is veel over te vinden. Je kunt ook een foto van haar plaatsen op FB op de equine color pagina, dan laten ze er hun mening wel over los maar ik vermoed Rabicano.
Hopelijk zijn jullie alletwee weer gauw op de rit, sterkte.

silvia58 schreef:Hey Salina,
Kop op meid.....je hebt al zoveel meegemaakt met Mirre,
dan word je die pheiffer ook wel de baas![]()
Wat betreft je ouders....probeer ze uit te leggen hoe jij je voelt.
Waarschijnlijk is het emmertje bij hen ook een beetje aan het overlopen.
Ze hebben tenslotte ook heel veel meegemaakt met Mirre.
Heel veel beterschap en een dikke knuf voor Mirre
silvia58 schreef:Gaat zeker wel goed komen met jou !
Probeer je erbij neer te leggen dat je een poosje uit de running bent.
Op een dag zul je merken dat het de goede kant weer op gaat en pak
je alles weer op![]()
Tot dan heel veel sterkte

Jet schreef:Heel goed dat je met je ouders hebt kunnen praten. Sterkte met je rustig-aan-beleid, dat zal niet meevallen voor je. Zo doorgaan kan zeker niet, dus dan nu maar even pas op de plaats, des te sneller kan je straks weer doen wat je allemaal deed! Dikkehoor!

ik heb me er nu ook aan overgegeven. Werk 4 of 5 uurtjes op een dag en rust dan in de middag en ga savonds naar de paarden (of andersom) .

en wat super gaaf!! Fijn dat het weer zo goed gaat!
Gaat het met jou ook beter?
kirsten4 schreef:Wauw daar lijkt ze zeker op ja!en wat super gaaf!! Fijn dat het weer zo goed gaat!
Gaat het met jou ook beter?

)
Gefeliciteerd met jullie jubileum
!