Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Breghje schreef:Nog even een vraagje... Bregh heeft een rollade van zichzelf gemaakt vorige week met de dubbele longe, en ik vermoed dat ze toch wel een optater in haar mond heeft gehad met stom doen. Ze heeft een paar dagen vrij gekregen, en in de tussentijd ben ik op jacht gegaan naar Traumeel. Nu heb ik het binnen, maar van de ingredienten weet ik niet hoe lang ze in het systeem blijven. Volgende week donderdag wordt er bloed geprikt, en ik twijfel eraan of ik het moet geven, maar een zere mond is uiteraard ook niet prettig. Dit zijn de ingredienten:Arnica Montana, Calendula officinalis, Millefolium (ik ken ze wel, maar weet dus niet hoelang dat in je lichaam blijft) Mercurius solubilis (kwikzilver??) Chamomilla, Symphytyum officinale (die ken ik niet) en Bellis perennis moet ik ook nog Googlen. Alleen nu echt geen tijd voor, dus hooooop dat het één van jullie iets zegt.
Breghje schreef:Nog even een vraagje... Bregh heeft een rollade van zichzelf gemaakt vorige week met de dubbele longe, en ik vermoed dat ze toch wel een optater in haar mond heeft gehad met stom doen. Ze heeft een paar dagen vrij gekregen, en in de tussentijd ben ik op jacht gegaan naar Traumeel. Nu heb ik het binnen, maar van de ingredienten weet ik niet hoe lang ze in het systeem blijven. Volgende week donderdag wordt er bloed geprikt, en ik twijfel eraan of ik het moet geven, maar een zere mond is uiteraard ook niet prettig. Dit zijn de ingredienten:Arnica Montana, Calendula officinalis, Millefolium (ik ken ze wel, maar weet dus niet hoelang dat in je lichaam blijft) Mercurius solubilis (kwikzilver??) Chamomilla, Symphytyum officinale (die ken ik niet) en Bellis perennis moet ik ook nog Googlen. Alleen nu echt geen tijd voor, dus hooooop dat het één van jullie iets zegt.
SuperRoos schreef:Thanx, gaaf he, ben echt trots!!
Zo ruim heeft hij nooit gelopen dus ook een teken dat zijn verzuring er helemaal uit is denk ik..
(heb momenteel een baan dus misschien toch nog een laatste bloedonderzoek laten doen om aan dierenartsen te kunnen bewijzen dat IR niet het einde hoeft te zijn in het stadium waarin hij verkeerde..)
SuperRoos schreef:Qua dat geld hebben jullie wel gelijk ja
Crista, hoe waren de waardes dan?
(en even berichtje om met je mee te denken, niet aanvallend bedoeld dus)
Dat ze nu nog steeds niet helemaal stabiel is en dat je haar dr leven lang met een graasmasker wil houden begrijp ik wel, maar denk je niet dat dit symptoombestrijding is?
Iets in haar lichaam kan de suikers niet verwerken maar slaat ze op waardoor ze ziek wordt.. Zou het niet fijner zijn voor jullie beiden die oorzaak te achterhalen... Ze is nu nog jong toch?
Om als voorbeeld weer Fiek te geven en waar hij vandaan kwam. Hij staat al weer 3 maanden 24/7 op de wei, krijgt zelfs hooi bij, heeft geen graasmasker op en blijft toch afvallen en dalen in zijn insuline omdat zijn organen alles weer goed kunnen verwerken..
Het leven dat ik voor hem in gedachten had, enkel in de paddock, of met een graasmasker op, kan ik uit mijn hoofd zetten nu ik de oorzaak achter de insuline resistentie heb laten behandelen..