Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Focussed schreef:minimelona: Ze wachten bij het lab tot ze voldoende monsters binnen hebben voor ze gaan controleren. Afhankelijk van hoe druk het is heb je dus binnen 2 tot 7 dagen de uitslag.
Ik had met 3 dagen de uitslag uiteindelijk.
diana1 schreef:Zinzi;
Okey dan....misschien dan nu toch eczeem.....
Wat doe je daartegen?
Ze heeft een vliegendeken met hals op en een vliegenmasker (zonder oren)
Anderen:
Het is dus geen bijwerking van de Pergolide?
minimelona schreef:Focussed schreef:minimelona: Ze wachten bij het lab tot ze voldoende monsters binnen hebben voor ze gaan controleren. Afhankelijk van hoe druk het is heb je dus binnen 2 tot 7 dagen de uitslag.
Ik had met 3 dagen de uitslag uiteindelijk.
Dank je wel Focussed! LIef dat je deze moeite nog neemt na onze vorige discussie, waardeer ik zeer!
En pfff, dan ga je dus bijna wensen dat heel NL ziek en onderweg is , zodat je snel je uitslag krijgt, ik weet nu al niet hoe ik de nacht door ga komen eigenlijk...
En dat is goed nieuws ! want graaskorfje is al onderweg naar mij toe namelijk, want dat gun ik haar dus echt van harte , denk dat als dat allemaal niet meer kan , ik haar niet onnodig laat lijden, ze is nog maar 8 jaar. Ik had ons altijd juist nog samen als 2 ouwe kibbelende wijven over 20 jaar nog rond zien strompelen en nu dit...
Maar wat bedoelde de DA dan eigenlijk met dat als ze diabeet ook is dus met cushing, dat dan de pergolide niet werkt? Gaat ze dan heel snel achteruit? Ik heb geen idee wat ik kan verwachten eigenlijk...