Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cynthiar schreef:@arabesk: staat dat paard op Prancend?
Arabesk schreef:Hier staat een paard van 24, Haidie, een draver die al een flink langharige vacht heeft en een stuk magerder is dan de rest van de kudde. Ze is tot twee keer toe getest en daar kwam idd cushing uit. Ze krijgt al geen biks meer, alleen hooi, liksteen en gras en ik bekap haar nu sinds een half jaar. Gelukkig is ze nog nooit bevangen geweest. Het is wel haar hele leven al een enorme stresskip, haar bijnaam is dan ook 'platte oren bij het hek'. Ik denk dat we formula4ft en magnesium moeten gaan bijvoeren. Wie heeft dit ook aan een cushing paard gegeven en zag resultaat?
Isapaardje schreef:Gefeliciteerd met je paardjes.
Isabella is al een tijdje volledig gestopt met verharen. Er is wel wat uit gegaan, maar vooral het lange (blekere) dekhaar blijft zitten. Geeft wel apart effect
https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphot ... e=559BB184
Isapaardje schreef:Haha ... ja ze lijkt wel een schotse hooglander inderdaad.
En bij Isa werd door DA nooit aan PPID gedacht, zelfs paar weken terug nog niet (met zo'n vacht en regelmatig bevangen en spierverval). Het was dat ik zelf de test 'eiste' zeg maar.
Ze heeft F4F gehad, magnesium, monnikspeper ... allemaal niet geholpen (en gaf ik ook niet meer).
Nu staat ze op Prascend sinds een paar weken (inmiddels na langzaam opbouwen, sinds een paar dagen op een halve tablet) en ziet er goed en wakker uit (zie foto), alleen beetje veel haar