Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Een extra is altijd handig!
paard jeukt niet, en zweet zich een ongeluk onder de rsih. Ik durfde het niet zo goed, maar toch maar deken afgegooit! Ik was nog wel elke week met anti itch shampoo en ze krigt gewoon fibra anti itch te eten. We zijn overgegaan naar hooi ipv het kuil van stal, en de eerste maand vers land is nu voorbij.. ik blijf hopen dat het goed gaat!
Afgelopen weekend had ze op die plek een scheur in de deken en ik wist ook wel dat er daarna een wondje zat, maar die is gaan ontsteken en bleek groter dan ik dacht. Ze heeft een enorm dikke bos manen, dus het was moeilijk te zien. Gister gewassen en de korst eraf kunnen weken, schoongemaakt en betadinezalf er op gedaan. Deed haar flink pijn. Straks even kijken hoe het er uit ziet. Ze kan nergens aan schuren, dus dit moet ze zelf hebben gedaan met haar achtervoeten. Imre schreef:Klinkt goed Caroline! Hoe lang doe je met zo'n pot?
sunny43 schreef:Doe zuinig aan met de denorex er zijn al een tijdje leverings problemen datum staat nu ergens in juli maar kan zomaar weer verschuiven