Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ZusJacobs schreef:Misschien een keertje bloed prikken? Misschien is er toch ergens een tekort? Of iets van een reinigingsspulletje geven voor de afvalstoffen?
Hier gelukkig allemaal super in de vacht! Al gaat het verharen mij veel te langzaamGing dat maar in twee dagen
Marive schreef:Ik kom hier even binnenvallen, denk dat jullie me wel verder kunnen helpen.
Ben voor 2 shetlanders op zoek naar nieuwe eczeemdekens, aangezien de vorige afgelopen jaar toch echt wel zo versleten/kapot waren dat we die aan het eind van het seizoen weg gedaan hebben. We hadden dekens van Ivanhoe, toen een keer een stel gekocht in de aanbieding maar ze zijn nu toch wel erg duur om weer even 2 van te kopen. Daarom mijn vraag, welke dekens zijn nu qua kwaliteit vergelijkbaar? Of in ieder geval, welke dekens kunnen jullie aanbevelen?
Er zijn ondertussen zoveel soorten dat ik het niet meer weet haha, dus hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
zuma1 schreef:hoi safiera wat voor merk deken heb jij??????????