Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:Misschien een stomme vraag, maar isobetadine-zeep, hoe moet je dat verdunnen?![]()
Heb een flesje van 500 ml, is voor mijn pony te wassen (eerst isobetadine, daarna Immaverol, maar daarvan weet ik in hoeveel water het moet). Ik vind niet meteen wat via internet, en de bijsluiter hangt op de fles en die krijg ik er onmogelijk af zonder hem kapot te scheuren![]()
Iemand hier er al ervaring mee?
kim1207 schreef:welke vitaminen voeren jullie bij? de poown is nu van de muesli af, minimaal hooi (wel erg goed hooi) maar ik (en de da waar ik mee overlegd raadde wel vitaminen aan. Ze had t over pvo koek maar die ga ik sowieso niet voeren... welke vitamine brokjes zijn goed: alleen vitamine en geen bijstoffen..
Ik heb nog equilin basic staan. zou ik die bij kunnen voeren??
yvonnedv schreef:[***] schreef:Misschien een stomme vraag, maar isobetadine-zeep, hoe moet je dat verdunnen?![]()
Heb een flesje van 500 ml, is voor mijn pony te wassen (eerst isobetadine, daarna Immaverol, maar daarvan weet ik in hoeveel water het moet). Ik vind niet meteen wat via internet, en de bijsluiter hangt op de fles en die krijg ik er onmogelijk af zonder hem kapot te scheuren![]()
Iemand hier er al ervaring mee?
Googelen op isobetadine zeep bijsluiter leverd oa. het volgende op
http://www.iso-betadine.be/02/MyDocumen ... e_Zeep.pdf
Breghje schreef:Bregh heeft nog steeds geen jeuk!! Gisteren even de GG afgedaan omdat ze een maatje in de wei kreeg, en ik wilde dat men elkaars mimiek wel kon zien. Helaas vanmorgen toch weer iets dikkere manenkam, dus GG weer aan. Het grappige is nu dat haar weidemaatje een Arabiertje is, en zij met die Burka daar eigenlijk wel mooi bij past...![]()
(Het is nu de Islamwei geloof ik)
![]()
pony_whisper schreef:mijn pony heeft ook verschrikkelijke zomer exceem. in de zomer is ze helemaal kaalwe gebruiken duur spul voor haar en er is een keer een paarden homeopaat geweest maar niks helpt... ze staat nu met een vliegendeken op maar ze schuurt door
![]()
als iemand wat weet pb!!