Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bruintje123 schreef:Wat ik vooral zie bij mijn ene paard is dat de manenkam droog is.
Zijn manen vallen twee kanten op en juist daar kijk je op de huid.
Zou daar zonnebrand crème verlichting brengen of maakt het dat juist alleen erger door toegevoegde rommel?
Silver_Fox schreef:Hier echt vreselijk veel jeuk, veel meer dan vorig jaar! En de nieuwe teershampoo die ik heb doet ook geen holbaal echt zo dat die teershampoo die wel heel goed werkt niet meer verkrijgbaar is.
Wil nu dus iets nieuws proberen wat hopelijk de jeuk verzacht. Skincalmin of Sweet Itch van Sectolin? Of iets anders (behalve Derfen)?
Jotoma schreef:bruintje123 schreef:Wat ik vooral zie bij mijn ene paard is dat de manenkam droog is.
Zijn manen vallen twee kanten op en juist daar kijk je op de huid.
Zou daar zonnebrand crème verlichting brengen of maakt het dat juist alleen erger door toegevoegde rommel?
Heeft die van mij ook. Ik smeer normaal het in met zinkzalf voor vettig houden en tegen jeuk en probeer sinds gister calendulan omdat er al wondjes zitten.
Dus ik smeer wondjes hoofd, manenkam en benen met calendulan en dan nog extra derfen tegen jeuk en beesten.
Jean_Thess schreef:Mijn dochter heeft een Fries had het echt verschrikkelijk. Met dit https://www.onlineruitershop.nl/vliegen ... &results=3
Echt niks meer. De manen groeien ze is vrolijk en echt zonder jeuk.
Staat zonder deken nou dat was echt nooit denkbaar.
henny_w schreef:Ik zag dat Agradi de Farmyard Kerato shampoo verkoopt.
Silver_Fox schreef:Werkelijk?? Dat is de shampoo die ik zoek! Vorig jaar kon ik hem nergens vinden en toen bleek dat ze het niet meer produceren. Nu vind ik hem ook niet trouwens als ik zoek op Agradi, kan je een linkje plaatsen?Gebruik nu Grand National, werkt niet.
Silver_Fox schreef:@henny Oh wat fijn! Dan ga ik die maar eens proberen, heel slim van je, bedankt zeg! Als het inderdaad vrijwel hetzelfde is en net zo goed werkt ben je echt mijn held![]()