Her sneeuw weerbericht is een foutje, scheen het weerbericht van vorig jaar te zijn.... Gaat volgende week wel weer aardig regenen!
Tess_C
Geplaatst: 10-03-14 22:12
Sneeuw bericht was van vorig jaar..
Edit: iemand was me voor
Safiera
Geplaatst: 10-03-14 22:13
Sneeuw?? Dat zie ik (gelukkig) nergens terug in de weersvoorspellingen. Wel nattigheid en iets koelere temperaturen. edit: gelukkig geen sneeuw dus
Ik twijfel nog een beetje over het scheren, omdat ze dan dus wel regendeken en misschien ook wat grams op moet... Maar aan de andere kant, veel langer afwachten gaat ook niet want scheren terwijl ze volop verharen gaat niet lukken.
Ik heb meerdere dekens die ik over zijn eczeem deken kan doen, en als het dan regend word alleen het hals deel nat. Maar dat droogt altijd super snel! Dus dat zie ik niet als een nadeel van scheren, denkt dat het enige nadeel is dat die kleine haartjes die aangroeien een periode zullen hebben dat ze kriebelen omdat ze in de deken gaan zitten.
Oh sneeuwbericht kreeg ik vandaag doorgestuurd via AD, maar dat klopt niet? Gelukkig maar Kan aan het weer vd afgelopen dagen wel wennen paardje staat nog steeds bloot zonder jeuk. Vind het doodeng, heb hem nog niet eerder met zulke temperaturen bloot gehad
Sammyoo
Geplaatst: 11-03-14 00:37
LauwtjuhLevi schreef:
Her sneeuw weerbericht is een foutje, scheen het weerbericht van vorig jaar te zijn.... Gaat volgende week wel weer aardig regenen!
Gelukkig, ik schrok me rot
mindful
Geplaatst: 11-03-14 15:01
@Madje1992 Wat voor deken is dat? Ziet er goed uit
Nooit last van gehad, gezien ze gewoon verharen, je haalt nu alleen de wintervacht eraf. Of je moet langer wachten tot ze gewisseld hebben.. Maar dan ben je imo te laat!
Hier nog zonder deken, staart en manen zien er prima uit en paard vertoond geen irritaties oid.
Nataschax
Geplaatst: 12-03-14 09:30
mijn paard staat zonder deken buiten en er is nog niets aan schuren gespot. alleen met haar maatjes bij elkaar. ben bang dat als ze thuis komt ze al haar manen er weer afschuurt.. (woon bij bos en water)
iemand tips?
timokyana