Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
luffwinny schreef:Bedankt voor je reactie, mijn andere paard met kissing spinces staat onderbehandeling van een andere arts/fysio/chiroprator . We gaan het ook aan hun voorleggen. We weten niet of het pollenallergie is, van de week even een neusnetje halen , kijken of dat wat scheelt .
luffwinny schreef:Wat fijn dat het bij jou paard nu goed gaat, heb je soms dagen dat het wat minder gaat? Rijd je alleen recreatief ? Het is wel even schrikken.
) Tevens gebruiken we nu een rambo micklem hoofdstel .
. Na de behandeling moest ik even rondje stappen , hij was een rondje veel heftiger als voor ze begon. Daarna moest ze nog wat dingen bij hem doen en mocht die weer in de wei. Onderweg naar de wei merkte ik al verschil , hij begon me een beetje te testen ( hij is hengst ) en eenmaal in de wei ging die gelijk met andere paard spelen ( niet meer geschut die dag ). De volgende dag was die nog steeds goed in zijn doen, zijn interesse is weer terug in andere paarden, hij is jollig en hij heeft nog niet geschud en amper gebriest . En hij hinnikede weer wat die tijden niet heeft gedaan . Volgende week word die weer behandeld maar ik heb nu goeie hoop
. Hierbij een filmpje van vandaag , vorige week had ik al filmpje geplaatst toen was er nog niks aan gedaan . http://youtu.be/ApfkdY76mb8