Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
henny_w schreef:PrizTwir schreef:Ik ga beginnen met Equi Total balance. Een aantal paarden hebben 6 dagen dit spul gehad en waren jeukvrij. Echter ga ik het nu eerst zelf testen, want ja het werkt natuurlijk niet bij ieder paard.
Het produkt doet me denken aan Primehumic. Dat bevat ook veel humine- en fulvinezuren.
Ik heb dat ruim een jaar gebruikt bij onze paarden. Die zuren komen tot in het binnenste van de lichaamscellen, de mitochondriën. Brengen daar goede stoffen in en nemen afvalstoffen weer eruit om af te voeren.
Het is ook een heel mooi produkt voor paarden die zand eten. Die hebben vaak behoefte aan humusstoffen waar ook die zuren in zitten.
jenneke1029 schreef:kom even binnen vallen had een vraag mijn paard heeft jaren kunnen doen met een rambo exeem deken maar helaas pakken de vliegen haar nu onder op de buik en ben ik op zoek naar een deken die haar helemaal inpakt wil haar weer zo graag dag en nacht buiten hebben welke deken is het beste?
Zet haar nu weer vroeg op stal omdat ze helemaal gek word anders.
alvast bedankt.
Kabayo schreef:Helaas ik meld mij toch weer. Ben toch bang dat mijn fries wel zomerexzeem heeft, blijft schuren..
Ik wou deze graag bestellen. Wat zijn de ervaringen? word dit niet te warm?
https://www.divoza.com/nl/rambo-sweet-itch-hoody