Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elamor schreef:Dank voor de reacties. Ik heb de deken van Horze. De kwaliteit van deze deken vind ik zelf erg goed.
Dat zou ik wel eens kunnen voorstellen aan de eigenaar inderdaad. Bedankt!
Ik heb ook een reservedeken maar is lang niet zo goed als degeen die ik heb (had).
Zou je dit vergoed kunnen krijgen ja? Daar ga ik naar op zoek. Hoe zit dit dan?
En dat hertshoornolie, is dat schadelijk voor de huid? Mijn reservedeken is namelijk niet heel dik.
Bailey_4ever schreef:Het singelbontje is inmiddels binnen maar wat een dingWaar anderen ook al last van hadden, zo ik ook; Hij schuift als een gek, waardoor mijn hulpen lang niet altijd goed aankomen..
Echt balen! Ik kan met dat ding gewoon niet aanspringen in galop omdat hij veelal op de plek van mijn kuit ligt.
Muzefee schreef:Wie gebruikte hier nou de Derfen crème? Dat werkt net zo goed begreep ik? Mijn fles is bijna leeg, dus zit even in twijfel wat ik handiger vind.
opisop_shop schreef:lastig schreef:Verder zal ik mij er vooral eens verdiepen in zomerexcuus.
![]()
![]()
[***], hoe kwamen ze er dan achter dat het een stofallergie was, toch niet alleen door de andere dingen uit te sluiten? En hoe behandel jij je paard nu daarvoor dan?
[***] schreef:.Citaat:Ze heeft hem nu ook een injectie gegeven om de reactie stil te leggen, want hij zit in een cirkel natuurlijk .. Dus als hij nu even totaal geen jeuk meer heeft krijgt z'n huid ook de kans om te herstellen.