Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zinzi_jewel schreef:En voeding is aangepast aan een insuline resistent paard .
Alleen onlangs krachtvoer wissel gedaan omdat ik hoogwaardige vit/min wilde in het beetje krachtvoer dat ze krijgt .
De provarium B . Zou dat ook wat doen met de afvalstoffen in de lever ?
Haar manenkam staat vreselijk hard .
Zojuist Prik DA terug gebeld. Die beaamde toch dat hij ook zeker dacht dat ze positief zou testen . En zei de pracend te proberen voor 2 mnd. Kijken of ze opknapt .
Pfff dilemma's wederom .
Zal ik nu toch laten prikken volgende week door de andere arts die haar onlangs geopereerd heeft ?
Ben nl nu van mening dat de operatie de klachten niet hebben verholpen maar dat het toch cushing gerelateerd is .
Heb daar wel een hoop geld gelaten voor die operatie ! En verwacht toch dat een arts weet wat hij doet of moet doen ?!
Of begin ik met provarium breeding of pergolide van de opererend arts .
egnie schreef:ZINZI ik begrijp dus dat jouw merrie moet veulenen. Ik weet nog niet zoveel van cushing en zijn medicatie, maar ik zou niet beginnen met de pergolide. Ik zou dan eerder wat met de voeding doen. Ik heb ook begrepen dat je het in het najaar beter kunt aantonen in het bloed. Balen dat je nog steeds niet weet waar de klachten vandaan komen.
cynthiar schreef:Bij Illo ging de harde manenkam pas na 1,5 jaar pergolide weg. Hij werd wel een stuk levendiger na 3 dagen pergolide. Dus er kan nog wat verschil in zitten wat wanneer verbetert.
Zinzi_jewel schreef:Nou , de pergolide is een illusie .
Da noemt het pergolide maar bedoeld de prascend .
Moet dan wachten tot volgende week vrijdag . Dan brengt hij het .
Jaja en dan weer 40 € voorrijdkosten zeker .
Dus nu Annika bellen ivm de provarium .
En anders maar prascend gaan halen .
Zinzi_jewel schreef:Heb den terugbel verzoek geplaatst bij Annika . Eens kijken wat zij ervan zegt .
Qua kosten is dan de provarium weer interessant .
Maar wil graag iets waar bewezen reslutaten bij zijn .
Heb tig potjes staan die allemaal niet voldoende afdoen .
En echt wel lang gepeobeerd ook .
Mimimi schreef:Ik ben niet echt actief met reageren. Maar wil wel even vermelden dat mijn paard enorm is opgeknapt van PB, met de da overlegt dat ik nog niet met pergolide begin als hij het zo goed doet. Hij is zelfs als eerste van de kudde uit z'n vacht. Zal toch serieus overwegen de PB een kans te geven, maar snap dat je het proberen zat bent...