Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rhian schreef:Tja, in onze zoektocht naar 'het hoe en waarom' is er een ostheopaat een homeopaat, een dierenarts en energetisch heler bij geweest... alleen de homeopaat gaf aan: " het zou wel eens een allergie kunnen zijn"...
Ik zie hem juist met het jaar beter gaan eerlijk gezegd... alleen had hij een tijdje terug opeens superjeuk aan zn oren... dat had hij voorheen dan weer niet... alsof de allergie verschuift zeg maar...
Ik hou het in de gaten. Speel in op dat wat ik zie gebeuren en wat mijn paard me aangeeft... verder ga ik niet aan hem 'hannessen'..
luffwinny schreef:Mag ik mij hier ook melden ? Helaas heeft mijn DA vandaag gezegd dat mijn paard ook last heeft van het head schaking syndroom . Hij is een maand geleden een paar dagen ziek geweest ( virus) . Toen ik na twee weken er heel even opstapte heeft die alleen maar gebriest , week erna het zelfde. 1,5 week geleden naar de dierenarts geweest en hebben ze in ze neus gekeken , er zat iets slijm nog. We hebben prednison meegekregen, helaas heeft dit niks geholpen en zodra ik hem longeer begint het briesen en hoofdschudden ( op de wei en in de bak , alleen onder het werk) . Het komt als een klap aan aangezien ik hem pas heb en hij opvolger is van mijn andere paard die door kissing spines niet meer onder het zadel is. Twee jonge paarden wat een pech