[***] schreef:Nuja, in ieder geval komt vrijdag de DA naar hem kijken en gaat er waarschijnlijk bloed getrokken worden enzo ... Ik ga ook vragen wat zij hem zou geven qua voeding, en qua hoeveelheid gras/hooi en dergelijke dingen .. Misschien kunnen we daar dan wat mee.
Ik weet het ook allemaal niet .. De ene zegt dit, de andere zegt dat. Ik ken er niks van, dat geef ik eerlijk toe. Ik kan wel lezen enzo, maar als de mensen IRL dan het tegenovergestelde zeggen, tja, wie moet ik geloven? Soms is het zo moeilijk *zucht*
Het is voor iedereen lastig, de dierenartsen weten er ook niet alles van.
Het is gewoon een kwestie van uitproberen, wat voor jouw paard werkt.
Ons paard heeft niets aan andere voeding ofzo, ze heeft geen extra last als ze op gras staat, het is voor ieder paard verschillend.
Wij gebruiken butox, daar zit ook permetrhin in, is niet heel gezond maarja, je moet toch wat...het is kiezen uit twee kwaden.
Het wordt ook gebruikt tegen teken bij honden, er is geen vergelijkbaar product wat ook goed werkt.
Butox wordt gebruikt om blauwtong te voorkomen, dat wordt veroorzaakt door de culicoïdemug, dus wel precies de bedoeling, de mugjes te killen!