Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik wacht telkens braaf dat iemand van bokt ze via Engeland bestelt, ik vind 190 euro echt héél veel geld.. vooral als je ze ook voor 70 euro minder kan krijgen. 
voor de rest is die deken zo sterk, ik heb er nog nooit ook maar één gaatje in kunnen vinden, laat staan een scheur
als ik nou de mogelijkheid had 't beestje alleen te zetten ofzo.. of die andere z'n tanden te verwijderen
maar helaas..
meneer valt namelijk aan zodra mijn paard aandacht heeft gehad...)
gaat gewoon volgend jaar weer op

Nathalie84 schreef:ik ben ook zeer tevreden over de SIH, alleen gaat nu bij mij na 2 jaar gebruik wel die nylonvoering aan de binnenkant kapot, hebben jullie daar ook last van?
alle gaten en beschadigingen zijn namelijk níet van schuren, daar kan het ding perfect tegen! hij blijft ook goed liggen enzo.. maargoed..
). Verder dus niets in de stof kapot 
Naaltje schreef:@myour; ik hoor ook niemand dat de ivanhoe zo snel kapot is
en die is ook finaal doormidden.. snap je de huiver?als ik nou de mogelijkheid had 't beestje alleen te zetten ofzo.. of die andere z'n tanden te verwijderen
maar helaas..
)
helaas wel wat rechtopstaande haartjes bij de schoft, maar dat was van het schoftjekrauwen denk ik