Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vera schreef:Ik bedoeld eigenlijk dat daar van die elastieken bij de achterbenen zit. en een grote buikflap...
Kunnen ze goed grazen met die rambo deken? gaat de hood dan niet van de oren af?
floortje82 schreef:whaaaaaaaaaa wordt echt gek hier!!!!
Gister bij paard aangekomen, is d'r buik weer een stuk erger opengeschuurd dan vorige week. Dacht dat het weer aan het helen was maar nee. Heb het al helemaal ingesmeerd, doen we elke dag, maar het lijkt niets te helpen.
D'r manen en staart vallen op dit moment nog wel mee maar haar buik is een drama![]()
Heeft iemand al een reddingsmiddel uitgevonden??![]()
Het enige wat nog wel helpt is de keratoshampoo, maar met het bewolkte weer en de temperatuur wat lager was ik haar liever niet. Wat raden jullie aan?
floortje82 schreef:ze staat nu op een zeeer kaal landje, geen gras meer. (Ze heeft heel even op een vet landje gestaan en denk dat dat nu de boosdoener is geweest.) Verder krijgt ze laag eiwit muesli bijgevoerd. Diacure compositum (al hebben we het idee dat het niet echt iets doet).
Verder knoflookolie voor inwendig. Goudsbloemthee voor uitwendig. Manenliquid, free itch. En jeuk en schuurspray (merk weet ik niet uit mijn hoofd.) pfff zou kunnen dat ik iets vergeet...
ellepel schreef:ja,dit is een maat 4.
hij is te lang,maar dat heb ik met alle dekens.
ap is heel vierkant gebouwd namelijk ,daarom had ik bij deze de buikflap ook ingekort anders verdwijnt zijn piem er in haha
Sonja_vR schreef:ellepel schreef:ja,dit is een maat 4.
hij is te lang,maar dat heb ik met alle dekens.
ap is heel vierkant gebouwd namelijk ,daarom had ik bij deze de buikflap ook ingekort anders verdwijnt zijn piem er in haha
dan was de S4 misschien meer wat voor ap geweest
die is korter in de rug