ook bij huidproblemen en dat is goed spul.
helmosan..net 1 letter anders

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kayleigh327 schreef:Ik kon wel janken vanavond. Ze staat helemaal te stressen op de wei, heeft zo'n jeuk dat ze alle paarden 1 voor 1 af gaat om te proberen daar tegenaan te schuren...
Ze is alleen maar op en neer aan het lopen, vind het zo zielig.
evelienn28 schreef:Kayleigh327 schreef:Ik kon wel janken vanavond. Ze staat helemaal te stressen op de wei, heeft zo'n jeuk dat ze alle paarden 1 voor 1 af gaat om te proberen daar tegenaan te schuren...
Waren ook super veel vliegjes vanavond niet normaal.
Die van mij was ook jeukerig helaas zo sneu voor ze
Kayleigh327 schreef:Ik kon wel janken vanavond. Ze staat helemaal te stressen op de wei, heeft zo'n jeuk dat ze alle paarden 1 voor 1 af gaat om te proberen daar tegenaan te schuren...
emma_evg schreef:tiwi1969 schreef:Ik heb getemt op RazanRana wegens reclame en geen enkele inhoudelijke deelname aan dit topic anders dan 3x een product aanprijzen waar ze zelf belang bij heeft.
Zag ik ook ja. En 6 vd 10 reacties die ze ooit op bokt heeft geplaatst de afgelopen 2 jaar gaan over helmosan/grindosan![]()
Kayleigh327 schreef:evelienn28 schreef:
Waren ook super veel vliegjes vanavond niet normaal.
Die van mij was ook jeukerig helaas zo sneu voor ze
Wat valt er bij jou onder jeukerig?
Ik zie heel vaak voorbij komen hier dat paarden "jeukerig" zijn maar weet nooit wat ik me daarbij voor moet stellen?
Om het voor mezelf een beetje te vergelijken met hoe andere paarden er op dit moment bij staan.
Is het in de trend van een beetje jeuk/af en toe schuren? Of gaan meteen schuren als ze kunnen, zelfs totdat de huid open ligt en geen rust kunnen vinden?
TGS schreef:Hallo iedereen, ik heb sinds kort een nieuw paard echter kom ik er achter dat zij sme heeft. Kan ik nu nog een eczeem deken opdoen? Wat kan ik nog meer doen? Ze staat 25/7 buiten. Ik heb natuurlijk al heel wat gelezen maar hoor toch liever persoonlijke reacties.
Kayleigh327 schreef:TGS schreef:Hallo iedereen, ik heb sinds kort een nieuw paard echter kom ik er achter dat zij sme heeft. Kan ik nu nog een eczeem deken opdoen? Wat kan ik nog meer doen? Ze staat 25/7 buiten. Ik heb natuurlijk al heel wat gelezen maar hoor toch liever persoonlijke reacties.
Ja zo snel mogelijk deken op doen. De mijne staat met deken echt een stuk rustiger.
Verder kun je mega veel cremes en sprays proberen. Het is maar net wat werkt voor je paard. Ik heb nog niks gevonden wat ik je echt aan kan raden.
Veel hier raden derfen aan tegen de jeuk. Bij die van mij doet dat niks.