Hoe vinden jullie MiniMe geworden? Ik ben zo tevreden met het resultaat en ze ziet er 10x beter uit qua vacht etc. als 2 jaar geleden, zelfs Jarno de scheerder kon maar niet geloven dat ze cushing heeft, zo goed als dat ze er qua vacht uitziet, geen plekjes, wondjes niks, glanst en zagen zelfs appeltjes!!
Vind haar ook niet zo megavet als een jaar geleden, zou dat dan toch allemaal door de pergolide komen?
Oh ja haalde haar wel vandaag uit de bak met een dik oog, maar vermoed dat ze nu terrechtgewezen is door Lona...
voor Jarno de scheerder; hij kon mij helemaal niet, want ik ben natuurlijk die gestoorde Westerling die naar Overijssel is gegaan en dan toch op zaterdag avond, na de hele dag werken, terwijl hij eigenlijk het al niet meer doet, het op locatie scheren, toch komen!!! En rap joh en pijnloos dat hij het doet, ik toch maar snel even gevraagd heb of ik hem volgend jaar niet weer mag bellen, hier kan ik echt zelf niet voor aanklooien hoor...
, zoiets als een giraffe proberen een petje op te zetten. Nah ja, vanmrgen was het al iets beter. Ik denk toch dat het een voedingskwestie is; de mest is wat slap en uit het niks weer een wat hardere manenkam. Dus weer op een hoge dosis prascend ( stond een week of 2 op een halfje, nu weer een hele pil).