Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fennadev schreef:Het stomme bij mij is dat ik eerst alle brokken moet opvoeren en dan kijk of hij schuurt zonder brok en dan pas mag die mooie deken van Alex erop. Maar dan is het waarschijnlijk alweer april...
Maar, ouders wil is wet, ik ben allang blij dat ik de deken mocht aanschaffen van mijn moeder.
Kan ik trouwens gewoon mennen met hem terwijl hij de deken om heeft, of moet daarvoor de deken af?
suzanneteje schreef:Vroeg me eigenlijk af of Er meer mensen ervaring hebben met Traumeel injecties bij zomereczeem. Ik ben begonnen met Deze te spuiten Na enkele positieve reacties te hebben gelezen, maar kan geen reacties vinden van paarden waar het Niet bij werkt?
Als het zo geweldig is waarom zijn Er dan Niet meer mensen die het gebruiken??
zweetvos schreef:Hier gelukkig ook nog geen kriebels..
Mijn pony is wat teruggevallen qua spieren voor de schouder. Mij is nu aangeraden iets met meer eiwitten te voeren. Welk voer zouden jullie aanraden, in combinatie met de zomereczeem?
Ze krijgt ruim hooi en op dit moment verder 4-5 keer per week Care4Life.
TinePine schreef:Dank je TinePine,Wat is de reden van het terugvallen? Spieren kun je alleen opbouwen door te trainen.
zweetvos schreef:Hier gelukkig ook nog geen kriebels..
Mijn pony is wat teruggevallen qua spieren voor de schouder. Mij is nu aangeraden iets met meer eiwitten te voeren. Welk voer zouden jullie aanraden, in combinatie met de zomereczeem?
Ze krijgt ruim hooi en op dit moment verder 4-5 keer per week Care4Life.
ellepel schreef:wat voor en hoeveel ruwvoer geef je?