Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SharonIndezz schreef:Even vraag hier… ik ben via via aan een aantal spuiten van het merk met de A gekomen… maar dit is niet voldoende voor een hele behandeling, kan ik als de A spuiten op zijn verder gaan met een ander middel (via de dierenarts verkregen?)Mocht iemand nog wat hebben, Pb staat open
SharonIndezz schreef:SharonIndezz schreef:Even vraag hier… ik ben via via aan een aantal spuiten van het merk met de A gekomen… maar dit is niet voldoende voor een hele behandeling, kan ik als de A spuiten op zijn verder gaan met een ander middel (via de dierenarts verkregen?)Mocht iemand nog wat hebben, Pb staat open
Iemand hier toevallig een antwoord/ervaring ?
Heb nu 2 dagen a. Gegeven, en merkte vandaag al verschil met singel er aan doen.
SharonIndezz schreef:SharonIndezz schreef:Even vraag hier… ik ben via via aan een aantal spuiten van het merk met de A gekomen… maar dit is niet voldoende voor een hele behandeling, kan ik als de A spuiten op zijn verder gaan met een ander middel (via de dierenarts verkregen?)Mocht iemand nog wat hebben, Pb staat open
Iemand hier toevallig een antwoord/ervaring ?
Heb nu 2 dagen a. Gegeven, en merkte vandaag al verschil met singel er aan doen.
Phonix schreef:Normaal zou ik zeker gaan voor wennen en daar ben ik ook zelf me bezig maar ze krijgt het van stal elke ochtend en die ziet niet zitten om met haar te vechten(is ook echt vechten).
Zijn er bepalde snoepjes die zo gezond mogelijk zou zijn?
Eve_16 schreef:Phonix schreef:Normaal zou ik zeker gaan voor wennen en daar ben ik ook zelf me bezig maar ze krijgt het van stal elke ochtend en die ziet niet zitten om met haar te vechten(is ook echt vechten).
Zijn er bepalde snoepjes die zo gezond mogelijk zou zijn?
https://www.natuurlijkepaardenvoedingne ... s-zak-1-kg
Hier voer ik al ruim 1,5 jaar mijn maagpatient mee.
Laatste tijd heel veel gegeven omdat hij een ongeluk heeft gehad en zijn wonden 2x per week opnieuw in het verband worden gezet en geen enkele klachten. Hij vind ze ook erg lekker.
Coentjuh schreef:DenieesB had je trouwens nog iets aan mijn olie-verhaal?