Wie weet ga ik vanacht nog terug om te deken op te doen... haha.
Nee hoor, maar ik vind het wel écht heel erg spannend.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CarolShadow schreef:muds: Daar ga ik eigenlijk altijd wel vanuit. Hoewel dit ook niet helemaal klopt, want er zijn zat steekbeesten die ergens anders prikken, grrrr.
Annetje schreef:Ik denk dat ik vanavond niet slaap
Wie weet ga ik vanacht nog terug om te deken op te doen... haha.
Nee hoor, maar ik vind het wel écht heel erg spannend.
CarolShadow schreef:muds: Daar ga ik eigenlijk altijd wel vanuit. Hoewel dit ook niet helemaal klopt, want er zijn zat steekbeesten die ergens anders prikken, grrrr.
sophie: deze hoest ook al langer. Alles bij elkaar nu zo'n 4 weken schat ik zo. Daarvoor waren het kuchjes (niet zo om je zorgen om te maken, maar daar is het dus wel mee begonnen)
Ik ga hard hopen en duimen dat het met die anti biotica goed komt (je leest vaak verhalen dat ze niet meer stoppen en het altijd blijven doen, vele onderzoeken laten doen, en toch nog niets vinden, wil dat traject graag niet in, puur omdat ik dat niet kan maken voor haar)
SuperRoos schreef:In wortelen zit erg veel fructaan, bij sommige paarden die suikergevoelig zijn kan de jeuk dus erger worden..
Mijn IR paard, wat dus geen exceem heeft, gaat schuren wanneer hij wortelen, appels of andere paardensoepjes binnen krijgt..
Naaltje schreef:ik moet wel nog een deken hebben voor volgend jaar..
zit te twijfelen om lekker safe een equitheme te kopen (omdat ik die een gehad heb en die hield het 1 seizoen uit)
aan de andere kant, misschien zit er ergens nog een betere optie
wat zou de prijs worden opisop? en heb je een foto?
Naaltje schreef:een ivanhoe schijnt ook sterker te zijn dan een equitheme!
die ligt binnen 2,5 maand totaal aan flarden
even duidelijk gesteld; mijn paard schuurt amper!!!
zijn weidegenootje scheurt de deken kapot..