Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zinzi_jewel schreef:Dacht het al . Er is een paardenmiddel 4 x duurder dus .
Heb Belgische DA misschien scheelt dat . Woon ook tegen de grens . En in België kun je veel meer vrij kopen .
Misschien een mazzeltje dan . Indien Zint Cushing heeft en ik het middel in België nog zou kunnen kopen .
Kijken of ik een jaar voorraad kan kopen dan .
Het verschil is nl gigantisch in prijs .
Net of paarden houden al goedkoop is .
Edit ; indien het niet lukt om het bij mensen apotheek te kopen en paard heeft cushing dan moet ik maar echt stoppen met roken . Om de medicijnen te kunnen betalen .
Is dan wel weer gezond voor mij .
Imago01 schreef:Ja, als men op vakantie gaat naar dat soort landen, dan snap ik wel dat men geen Prascend kan betalen!![]()
Focussed schreef:Nog nooit geweest, dus geen idee of er daar wat te halen valt!
Weet wel dat ook in Zuid-Afrika, Dubai en Hong-Kong de regels soepeler zijn dan hier. Ook daar konden we prednison en zwaardere cortico-cremes meekrijgen zonder recept of tussenkomst van een arts. Lagen daar ook gewoon bij de drogist vrij in het schap. In Hong-Kong is ook de anticonceptiepil zonder voorschrijft te verkrijgen. Lag gewoon naast de Always en de Tampax, keurig gesorteerd op merk en dosis. Zoveel landen, zoveel regels. Ik zou gewoon altijd even informeren.
Mimimi schreef:Ik voer mijn cushing paard care4life, omdat ik van de granen afwilde. Hij is door zijn vacht heen en glimt. Nu worden zijn ribben wel meer zichtbaar. Zal een aanvulling van fetura agrobs geschikt zijn? Hoog eiwit, laag in suiker... Naast onbeperkt ruwvoer.
Zinzi_jewel schreef:Die merrie van mij staat op Pure Feed sinds kort .
Benieuwd . Doc heeft nog niet gebeld .
Andere doc wel naar aanleiding mest onderzoek . Alle 4 schoon .