Tobila schreef:Het plooitje ziet er eigenlijk hetzelfde uit als bij de twee oudere ruinen, die bij hem in de wei staan. Ik weet niet hoe oud hij was toen hij gecastreerd zou zijn. Hij is "gered" van de slager samen met nog een aantal hengsten/ruinen. Hij is geboren op een grote paardenmelkerij. Ik weet dus niet hoe oud hij exact is (in elk geval 2007), maar ik denk wel ruim 1,5 als ik zo naar zijn bouw kijk.... Dit is hem:
In zijn paspoort staat dat hij geruind is, maar als ik op de plek van het plooitje voel, dan lijkt't alsof ik aan de binnenkant een grote en een kleine testikel voel (zijn niet zichtbaar aan de buitenkant, enkel het plooitje). Als hij toch nog hengst zou zijn, zouden zijn testikels toch inmiddels ingedaald moeten zijn, of toch niet?
De dierenarts is net geweest, want hij moest toch geent worden en hij blijkt dus nog hengst te zijn! Hij heeft alleen zo'n ontzettend lief en rustig karakter, dat ik hem na de castratie, denk ik, naar een assertiviteitstraining moet sturen, hihi