Paard heeft flinke bult op bil

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 23:55

Klinkt allemaal als een goed plan. Fijn dat je het advies ook van de fysiotherapeut opvolgt. Het ziet er ook allemaal een stuk beter uit, gaat nu echt de goede kant op gelukkig

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:21

Goed bezig TS, het gaat echt de goede kant op!

Mijn paard heeft in het najaar (twee jaar terug) ook steeds last gehad van vocht in het rechterachterbeen na belasting. Scan wees uit dat het geen peesblessure betrof. Ik heb daarop iemand laten komen die lymfedrainage doet bij paarden omdat mijn vermoeden was dat hij zijn afvalstoffen niet goed kwijt kon. Na één behandeling was er al sprake van flinke verbetering en na drie behandelingen werd het been niet meer dikker. Misschien iets om mee te nemen en zou ook best verklaarbaar kunnen zijn omdat je merrie flink wat medicatie heeft gehad. Liver comp of drainage comp van phytonics kan ook nog ondersteunend zijn :)

Edit: ik lees niet goed, je fysio had dit ook al geadviseerd dus :) Nouja, dan even om mijn positieve ervaring hiermee te delen :)

gonniee

Re: Paard heeft flinke bult op bil

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:42

Dit topic lijkt soms net de merriekudde. Stabiel, tot er een nieuw bericht van ts in geïntroduceerd wordt. Dan moet weer even de rangorde opnieuw bepaald worden, is het even erg onrustig, en daarna is gelukkig iedereen weer aardig naar elkaar. En is er geen permanente schade gelukkig. Alleen een verdikking in de traanbuis van ts.

Je bent goed bezig ts!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:56

:D

Gelukkig kan ts dat heel goed filteren heb ik het idee.
Maar ja zoveel paarden eigenaren zoveel meningen.
Dat blijf je houden.

TS doet het zeker goed.
Maar zo'n stalgenoot.. Je zou zomaar weer 1000 extra kosten krijgen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:17

gonniee schreef:
Dit topic lijkt soms net de merriekudde. Stabiel, tot er een nieuw bericht van ts in geïntroduceerd wordt. Dan moet weer even de rangorde opnieuw bepaald worden, is het even erg onrustig, en daarna is gelukkig iedereen weer aardig naar elkaar. En is er geen permanente schade gelukkig. Alleen een verdikking in de traanbuis van ts.

Je bent goed bezig ts!

_O- _O- dit geldt volgens mij voor heel Bokt als mensen iets willen delen of een vraag hebben. Kunstig en humoristisch geformuleerde.